Ny chattfunktion i kundportalen

Den 25 mars släpper vi en ny chattfunktion i vår kundportal.

Nu kan vi erbjuda ännu bättre service och support genom en ny chattfunktion i kundportalen. Kontakta oss via chatten om ni behöver hjälp eller har frågor.

Chatten är utformad för att göra det smidigt för er att få omedelbar hjälp och stöd från vårt team gällande:
Teknisk support
Frågor om våra produkter
Behöver hjälp med något annat

Våra supportmedarbetare kommer att vara tillgängliga för att svara på frågor och ge den hjälp ni behöver.

Chatten kommer att skapa ett ärende åt er vilket även ger er möjlighet att följa samtliga ärenden i kundportalen inklusive chattärenden. 

Chatten kommer att vara öppen helgfria vardagar mellan kl. 09:00 och 15:00.

Om du INTE har ett konto i kundportalen
maila se.support@tunstall.com eller ring oss på telefonnummer +46 (0)20-66 11 11.

Länk till Tunstall Connect



mar 24, 2024

Digital Tillsyn

Tillsyn genom kamera samt monitorering 24h om dygnet via vår trygghetcentral

Läs mer

Kunder berättar

Läs om hur våra kunder använder vår teknologi, mjukvara och tjänster för att leverera högklassig vård och omsorg

Läs mer

Kontakt

Kontakta oss för mer information om våra tjänster

Läs mer