Nöjda kunder på supporten



Fick hjälp redan på lördagen! Mycket nöjd med supporten

jun 11, 2019

Tunstalls support-avdelning har öppet dygnet runt och är alltid redo att ta hand om kunder. Vi agerar direkt på frågor, löser problem och ger feedback!
Så arbetar vi!  

Mattias Bergh som är second line support engineer på Tunstall svarar på frågan ”Vad som är det bästa med supporten på Tunstall?”
- Att kunna svara på kundens frågor, finnas tillgänglig och lösa de utmaningar som uppstår både snabbt och med hög kvalité . Det gör mig stolt!
”Vad är det som skapar våra goda resultat på Tunstall?”
Det är lagarbetet mellan avdelningar.

Digital Tillsyn

Tillsyn genom kamera samt monitorering 24h om dygnet via vår trygghetcentral

Läs mer

Kunder berättar

Läs om hur våra kunder använder vår teknologi, mjukvara och tjänster för att leverera högklassig vård och omsorg

Läs mer

Kontakt

Kontakta oss för mer information om våra tjänster

Läs mer