NYHET! Tunstall Connect



Din portal för service och support, dygnet runt

sep 6, 2019

Nu kan du som kund hos Tunstall på ett enkelt och snabbt sätt lösa dina kundärenden. Via vår nya portal – Tunstall Connect – sker förvaltning och uppdatering av de tjänster din verksamhet använder. På porten kan du bland annat:

  • följa dina kundärenden i realtid.
  • hålla dig uppdaterad om status på dessa och se hur ditt ärende hanteras.
  • lägga en order – eller göra en tilläggsbeställning på det du behöver i vårt system.

Tunstall Connect utvecklas utifrån dina behov. Kommande funktioner kommer ge dig som användare ytterligare möjligheter, så som att se nya versioner och uppgraderingar av tjänster, tillgång till produkt- och användarmanualer och mycket mer.

Med en personlig inloggning får du tillgång till Tunstall Connect. Är du kund hos Tunstall idag, men saknar tillgång till vår portal, kontakta oss så hjälper vi dig att komma igång.

Telefon: 020-66 11 11
E-post: se.support@tunstallnordic.com 


Jag är stolt över Tunstall Connect. Min vision är att portalen ska göra det enkelt för dig att hantera dina kundärenden snabbare och effektivare. Att på ett enkelt sätt få hjälp när det passar dig och din verksamhet.

Daniel Pilquist, Service Desk Manager


Tunstall Connect 

 

Logga in

Digital Tillsyn

Tillsyn genom kamera samt monitorering 24h om dygnet via vår trygghetcentral

Läs mer

Kunder berättar

Läs om hur våra kunder använder vår teknologi, mjukvara och tjänster för att leverera högklassig vård och omsorg

Läs mer

Kontakt

Kontakta oss för mer information om våra tjänster

Läs mer