Du hjälper oss i vårt förbättringsarbete

sep 23, 2020

Hur du upplever vårt bemötande och de tjänster vi levererar är grundläggande för oss! Vi frågar därför regelbundet vad du tycker. Utifrån de svar du ger gör vi förbättringar i hela vår verksamhet.  

Det ska bli enklare för dig att hantera ärenden och få snabba svar från oss. Vi samlar därför aktivt all information i vår kundportal Tunstall Connect. Se till att du har tillgång till vår kundportal. Vi ökar också kunskapen om vårt tjänsteerbjudande hos vår personal genom utbildning. Ökad kunskap och bättre dokumentation förbättrar både snabbhet och kvalitet på den återkoppling vi ger dig. Vi ser fram emot att du ska märka positiv skillnad.

Filip Wall arbetar som First Line Support och är en av Tunstalls medarbetare som dagligen har kontakt med våra kunder. Vi passade på att ställa några frågor till honom angående hans arbete och kontakten med er.

Hur påverkar det ditt arbete att vi genomför kundundersökningar och får feedback från kunderna?

  • Den återkoppling vi får från er kunder tar vi med oss, både det som är positivt och det som är mindre bra för att ständigt förbättra oss.

Vad är utmanande med ditt arbete?

  • Största utmaningen för oss på First Line support är att vi behöver kunna lite om mycket. Men vi är ett härligt gäng som motiverar, stöttar och hjälper varandra för att tillsammans lösa våra kunders ärenden så snabbt som möjligt. Och med kontinuerliga utbildningar av vårt tjänsteerbjudande skapar vi oss en större kunskapsbank, vilket gör det enklare och snabbare att återkoppla till kunderna.

Hur kommer man i kontakt med er?

  • Det snabbaste och enklaste sättet att kontakta oss är via vår kundportal Tunstall Connect. I portalen finns redan all information om våra kunder och deras tidigare ärenden. På så vis kan vi snabbt komma igång med felsökning och ge mer tid till kunderna. Om kunden istället ringer in till oss, behöver vi först registrera alla uppgifter, vilket tar längre tid innan vi kan påbörja själva felsökningen.

Digital Tillsyn

Tillsyn genom kamera samt monitorering 24h om dygnet via vår trygghetcentral

Läs mer

Kunder berättar

Läs om hur våra kunder använder vår teknologi, mjukvara och tjänster för att leverera högklassig vård och omsorg

Läs mer

Kontakt

Kontakta oss för mer information om våra tjänster

Läs mer