”Vi arbetar kontinuerligt och systematiskt med vår verksamhet för att förbättra både kvalitet, rutiner och processer.”
Johan Lenander, VD
En viktigt del i vårt ständiga arbete för att förbättra kundupplevelsen är att lyssna på våra kunder. I början av april kommer vi att skicka ut årets kundundersökning och vi hoppas ni vill delta.
mar 5, 2025
Efter förra årets kundnöjdhetsundersökning har vi vidtagit ett stort antal åtgärder inom många avdelningar för att förbättra kundupplevelsen. Några av dem är:
|
![]() |
Förbättrad svarstider och effektivare support
En rad strategiska förbättringar skapar en smidigare, mer proaktiv och kundfokuserad upplevelse. Genom stärkt samarbete, effektiva arbetsprocesser och en tydligare ärendehantering säkerställer vi snabbare och mer kvalitativa lösningar. Samtidigt har vi optimerat vår kundkommunikation för att vara mer frekvent och träffsäker, fördjupat vårt tekniska samarbete med utvecklingsavdelningen och implementerat avancerad systemövervakning – allt för att leverera en support i toppklass.
Kundundersökning 2025
I april kommer årets kundundersökning. Vi hoppas du vill ta en liten stund att svara på frågor och på så sätt bidra till att skapa en ännu bättre kundupplevelse. Tillsammans kan vi göra skillnad på riktigt.
”Vi arbetar kontinuerligt och systematiskt med vår verksamhet för att förbättra både kvalitet, rutiner och processer.”
Johan Lenander, VD