aug 12, 2021
Hur våra kunder upplever vårt bemötande och de tjänster vi levererar är grundläggande för oss! Vi frågar därför regelbundet vad de tycker. Utifrån de svar vi får, kan vi på Tunstall göra löpande förbättringar i hela vår verksamhet.
Vi vet därför hur viktigt det är för våra kunder att snabbt få svar och hjälp med sina ärenden. Det snabbaste och enklaste sättet att kontakta oss är via vår serviceportal Tunstall Connect. Med en personlig inloggning får kunden enkelt tillgång till portalen. I portalen finns redan all information om kunden och tidigare ärenden. På så vis kan vi snabbt komma igång med felsökning och ge mer tid till våra kunder. Om man istället ringer in till oss, behöver vi först registrera alla uppgifter, vilket tar längre tid innan vi kan påbörja själva felsökningen. Så jag vill verkligen rekommendera våra kunder att använda vår serviceportal Tunstall Connect!
Med vänlig hälsning
Johan Lenander, VD Tunstall AB